torsdag 24 maj 2012

Grön explosion!

Det räckte tydligen med att hota om strejk så kom värmen! Hjälp vad varm det blev på en gång! Jag lämnade min trädgård i fem dagar för att göra annat och det var knappt jag kände igen mig när jag kom hem! Det är inte helt enkelt att lämna en trädgård flera dagar när det är så varmt. Nyplanterat, pallkragar och krukor behöver vatten, vatten och åter vatten. Även ogräset har vuxit i full fart och det krävdes några timmar i trädgården för gräsklippning, vattning och ogräsrensning. Detaljbilder blir det en annan dag, här kommer en översikt av växtexplosionen som pågår.








5 kommentarer:

  1. Hihi, jag kommer ihåg ditt strejkvarsel för några dagar sedan. TACK för att detta funkade så bra - ända hem till mig också!

    Som det har grönskat och vuxit nu - helt otroligt.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så vackert du har det och visst exploderar det. Jisses! I helgen blir det trädgårdshelg, har ska fixas!
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  3. Så snyggt och grönt :) har verkligen varit en explosion i trädgård och natur och det är skönt kram Suss

    SvaraRadera
  4. Jättefint har du hos dig!
    Jo, varmt är det och fort växer det. Jag var i Göteborg hela dagen i går och jag tycker minsann att det hade växt bara över den dagen.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Så fint det är hos dig nu!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera